Äitienpäivä

Vaikka mitä kouluja tässä kävisinkään ja vaik mitä ammatteja haalisin elämässä niin siitä huolimatta Äitiys on mun maailman tärkein ammatti. 
Ammatti mihin kukaan ei ole antanut koulutusta, ohjekirjoja tai sääntöjä. ❤️ Ei tähän käyty kouluja tai kursseja.
Ammatti, jossa kohtaa jatkuvasti uudenlaisia haasteita ja kehittyy päivittäin. 
Toisina päivänä itketään ja toisina nauretaan enemmän. Halitaan ja suukotellaan, riidelläänkin. 
Eniten rakastetaan! 
Työ, jossa on oltava täysin aito oma itsensä vailla mitään rooleja. Olla läsnä. Kuunnella ilot ja surut. Älyttömimmätkin tarinat. 
Työ, joka ei katso mitään tessin säätämiä työaikoja tai lain määräämiä ruokataukoja. 
Työ on elinikäinen ja tärkeä. 
Varsinkin tämän erityislapsen äitinä on oltava valppaana kellon ympäri. Oltava myös yöllä valmis hoitamaan. 
Äitiys on tuonut paljon iloa mutta myös paljon huolta. Kantaa vastuu jostakin joka ei itse siihen kykene. Opettaa ja kasvattaa niin jotta joskus hän on valmis ja pärjää ilman äidin huolenpitoa. 
  • Toivon että silloin mun lapset ovat kiitollisia tästä mitä olen tehnyt just niin hyvin kuin osaan. Toivon että mun lapset on ennenkaikkea onnellisia ja tuntee itsensä rakastetuksi. Ainakaan en ole päivääkään jättänyt sitä näyttämättä tai kertomatta. 
 
Palkinto tästä ammatista on parempaa kuin mitä rahassa tai missään maallisessa voisi koskaan mitata.
Tätä ammattia en vaihtaisi mistään hinnasta. 

Ja sitä paitsi, koen olevani tässä ihan ultimaattisen hyvä! En täydellinen mutta sitä ainakin hipova. Ainakin kaikkein paras omilleni  Nyt ja aina!
Kiitos sinä mun aviomieheni joka teit minusta täydellisen Äidin täydellisille lapsille! ❤️
Tämän ammatin harjoittajana oon ollut nyt yli 13 vuotta. 

Kiitos ❤️ Tänään juhlitaan meitä, Äitejä lähellä ja kaukaa! ❤️
Me ollaan erityisiä ❤️
Me ollaan Super ihmisiä!


Kommentit

Suositut tekstit